František Prosecký - malířství - natěračství | veteran muzeumKostelní 251, 593 01 Bystřice nad Pernštejnem, tel.: 566 552 789, e-mail: malirstvi@jihlavsko.com
Aktuality
Levné ubytování Vysoké Mýto, Penzion u Bakaláře

PF 2011 od F.P. s rodinou a celým veterán Tatra klubem Bystřice nad Pernštejnem, nejen všem účastníkům této vyjížďky

31.12.2010 parkoviště u Penny Marketu v Bystřici nad Pernštejnem se začíná "plnit" majiteli a příznivci historických vozidel, tentokrát s vozidly určenými do zimního provozu :

Na jejich kapotách a v útrobách zavazadlových prostor se objevují zásoby určitě více než jen pro samotnou posádku. I kafe a čaj (zatím ještě bez rumu) tu je v termoskách o obsahu skoro 10litrů.

Značky zúčastněných vozidel jsou různé, a i země původu rozličné. Sovětská Niva,  ruské moto K 750, německý plavák KdF, český prototyp Holby, výrobní číslo 0001.

Avia Trend, ČZ a Jawa Pérák, modernější Ford a Nisan. Další ruský Gazík.

Z dalších tu vidíme Suzuki, Trabant,  Aro. Zelená Avie a  úplně vpravo Toyota Rav 4x4.

Kolem 11té hodiny malá rozprava a odjezd v koloně směr Písečská zmole.

V Písečský zmoli si projedeme jednu mezičku a opatrně, aby jsme nepoškodili nově vyspravenou trať, ji opouštíme směr Velké Janovice, Malý Lísek, Míchov, Věcov, přes Polsko, Hamr, kolem Líšenského Dvora do Sněžného, kde  najíždíme na normální silnici a vyrážíme do Svratky na výstavu.

Pár fotek z trati, kterou zvládli i motorkáři, kterým bylo rozhodně tepleji než některým v autech, kde nebylo toliko pohybu.

Cestou krom všude přítomného sněhu potkáváme i studánku a krmelec.

O "zábavu" bylo cestou postaráno, ale vždy to dobře dopadlo a během chvíle se pokračovalo dále.

A tady už máme pár pohledů na výstavu, kvůli které jsme se vypravili do Svratky :

Tuto nádhernou výstavu : VÁNOCE V BĚHU MINULÉHO STOLETÍ má na svědomí pan Martin Mudroch (místostarosta Svratky), kterého náš objektiv zastihl v rozhovoru s Karlem Kupkou, vydavatelem veteránského časopisu Motor Journal.

Pár fotek techniky před místní hasičárnou, která sousedí s budovou Svrateckého Muzea ve které stojí nádherná Pragy RN.

Zlatým hřebem výjížďky byl oběd v místní nenápadné restauraci, kde vaří přímo famózně a za svělé ceny. Jen velmi těžko se nám po tak kvalitním a vydatném jídle zvedalo a vracelo zpět do reality normálního života, i když jsme věděli, že nás čeká oslava posledního dne roku 2010.

Po seštelování spojky na nejstarším vozidle vyjížďky, odjíždíme zpět domů.

A ještě poslední foto nad večerní Lhotou, přesněji nad Lhotským Křípem (700m n.m) a už opravdu domů.

A tak po celé poslední akci roku 2010, ještě jednou za nás všechny :

České motocyklové noviny číslo 1, z 6.1.2011 :

MALÍŘSTVÍ - NATĚRAČSTVÍ, Vladimíra Mahlová Prosecká Kostelní 251, 593 01 Bystřice nad Pernštejnem

Mobil: 603 274 816, web: www.malirstvi.jihlavsko.com, e-mail: prosecky.tatra@worldonline.cz

Provozováno CMS / E-shop (c)2023 Czechproduct.cz s.r.o. | WebCare | Mapa webu | Cookies

XIX./II. Memoriál Františků Proseckých - 10. 08. 2024

!!Z technických důvodů není možné vložit letáček. Všem se omlouváme!!

Letáček i s mapkou kudy k nám do Depozit Muzea veterán TATRA klubu Bystřice nad Pernštejnem

Po kliknutí na obrázek se Vám ukáže správně a jde vyzvětšovat na podrobnou mapku.

OTEVŘENO : květen, červen  a  září : pouze víkendy, so - ne 10.oo - 17.oo

červenec - srpen : každý den 10.oo - 17.oo

mimo tuto dobu je možná domluva na mob. tel.: 603 27 47 69, 603 50 64 42, email : prosecky.tatra@worldonline.cz

Vstupné na rok 2022 jednotlivec 80,- děti základní školou povinné, důchodi a družiny nad "tucet" osob 50,-Kč

Vstupné na rok 2023 jednotlivec 90,- , děti základní školou povinné, důchodci a družiny (nad tucet osob) 50,-Kč.

Vstupné na rok 2024 jednotlivec 90,- , děti základní školou povinné, důchodci a družiny (nad 12 osob) 50,-Kč.